Interesseret i
massage?

Så er du det rette sted!
Massage er kernen i vores behandlinger og vi tilbyder høj faglighed i lækre rammer. Vi har flere forskellige behandlinger, som alle tilpasses dine behov.
Hvorfor massage Kropsbehandling

Hvorfor er massage så vigtigt?

Massage virker generelt aktiverende på kroppens blodkredsløbet og væskecirkulationen. Huden bliver varm af massage, fordi der sker en åbning af kapillærerne i hud og muskler og blødgøring af bindevævet. Massage giver altså bedre blodgennemstrømning i vævet og dermed også bedre udrensning af affaldsstoffer og tilstrømning af nærringsstoffer. Dette er forklaringen på, at massage fremmer restitutionen efter træning.

Hvad kan massagen hjælpe dig med?

Massage virker generelt afslappende og afspændende på muskulaturen og egner sig derfor godt til behandling af smerter, spændinger (myoser), hævelser (ødemer) og skader i muskler og øvrige bløddele.

Massage kan fjerne de smerter som er relateret til muskel- og bindevæv. Skader i bevægeapparatet vil altid give spændinger og smerter i den omkringliggende muskulatur. Hvis skaden befinder sig i det passive væv som led og knogler, vil der komme muskelspændinger som en reaktion på skade i det passive væv.

Massage giver
  • Bedre kredsløb og fordøjelse
  • Øget blodgennemstrømning i muskler og væv
  • Balance i nervesystemet
  • Større bevægelighed i led
  • Større velvære og livskvalitet
Massage nedsætter
  • Kroniske smerter (fx spændingshovedpine og lændesmerter)
  • Ryg- og nakke-problemer
  • Uro i kroppen
Massage Kropsbehandling

Hos os får du altid massage i topklasse.

Har du brug for en effektiv behandlende massage til dine ømme og spændte muskler, så prøv vores fysiurgiske behandlinger. Behandlingerne tilpasses netop dine behov.

Trænger du til kærlig forkælelse af krop og sjæl, så prøv en af vores lækre wellness behandlinger.

Er du gravid, vil vi meget gerne have det oplyst ved bookingen, så behandlingen tilpasses derefter. Alle vores behandlinger er som udgangspunkt også til gravide.

Mulighed for parmassage/behandlinger – i samme rum eller hver for sig.

Vi glæder os til at se dig/jer!

Eksempler på ting vi kan hjælpe med:
  • Ømme og spændte skuldre
  • Spændingshovedpine
  • Musearm
  • Ondt i ryg og lænd
  • Overbelastet skulder og overarm
  • Nakke og kæbespændinger
  • Problemer med iskiasnerven
  • Idrætsskader (fx. løberknæ, springerknæ)
  • Ophobning af væske i kroppen
  • Uro i kroppen
  • Afspænding og velvære